Hej Svejs Det här är inte MOA

Utan det här är JAG. Om ni inte vet vem JAG är så skit ner er! Äh jaja, jag Heter Amanda och har gjort inbrott här. Nä, Moa är ju så lat och årkar inte blogga så då får jag väl göra det. *suck* xD

Aja, Jag heter då Amanda och Går i Moaplopps klass. Ja, jag ska kalla henne för ploppxD Visst jag har bloggen
http://www.paandan.bloggplatsen.se Om ni vill kika in :)
Jag rider på krk och har ridit i dryga 3 och ett halvt år. Har en sköt Häst som heter Antique Rose "Rosa" som är en jätte fin snäll och bäst häst! :)<3
Har skött henne i 1 år och 3 månader.

Jag & Rosa :) <3

Har även en sköt ponny. Klubbens ponny som jag håller på med och hon är världens finaste ponny. Min lilla guldklimp! <3


Jag & Daphne <3 och Moa & Lillen :)


Jaaa, det var väl en kort presentation av mig. Kan ju bara nämna att jag har rätt kort stubin och mig bör ma  inte säga fel saker åt... Haha nä, jag är inte farlig bara jävligt hatisk mot tja. Folk som beter sig som värsta rasisten?! Fyfan alltså..

Det var allt för mig den här gången kanske bloggar någon gång igen ?:)

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0