Stallet

Stallet idag efter skolan. Fick sluta lite tidigare eftersom att jag och Fatma bad så himla snällt, haha nä jag skojjar.
Bytte om när jag kom till stallet och mockade och blandade maten åt Uno och Q-C. Idag var det inte lika stressigt som det brukar vara, jag hade massor med tid innan jag skulle ta in dom. Superduper snälla Fatma hjälpte mig att borsta och linda en linda. xD
Tog in sedan och Uno blev rädd för nått därborta vid gäststallet vid hörnet. Han som alltid brukar vara så snäll nu höll han nästan på att resa sig och han sprang på mig och var orolig. Tror faktist att han såg nånting..  Åt middag innan jag ryktade båda hästarna. Fyllde på Q-Cs vattenhink och tvättade bägges vattenkoppar och krubbor. Kollade lite på kurserna med Jeanette innan vi åkte hem.


Mitt hjärta!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0