Dag 2 - Det bästa/sämsta med min häst

Har som sagt ingen egen häst som ni läste i förra inlägget.
Men tar det bästa/sämsta med Lillen istället, (Alla sånna här inlägg kommer va om honom tror jag)
Det bästa med Lillen är att han är helt underbar! Han är bäst på alla sätt! Sen så är det även så sjukt skönt att han inte kan säga nånting att han bara står där och lyssnar, och det verkar som om han vet när man är ledsen för då kommer han med sin lilla mule och blåser varm luft i örat på en. Jag skulle helt enkelt inte klara mig utan honom! ♥♥♥

Det sämsta med honom vet jag faktist inte! Ingenting är väll egentligen dåligt med honom, han är sjukt envis men det är bara gulligt. xD Det sämsta med honom är att han är så himla lite bara en maxad B-ponny så snart jag är för stor för honom.. Om jag inte redan är det.. Hade velat att han var en storlek större så att jag aldrig växer ur honom!











Älskar dig mest av allt! Gulleponny! ♥♥♥♥
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0